Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ




Καλημερα σε όλους τους φίλους, παλιούς και νέους.


Πρώτα μου βήματα στο χώρο της λογοτεχνίας.


Ποιητική συλλογή της Κας. Τέσυ Μπάιλα - Βενετούλη


και δική μου, το πρώτο, με τίτλο "Ερωτική Αστροφεγγιά".


"Το δέρμα που γνώρισε το αλάτι", το δεύτερο βήμα,


με τρεις ιστορίες που κοινό τους γνώρισμα έχουν το


δέρμα που γνώρισε το αλάτι. τουτέστιν, το δύσκολο


ταξίδι(μεταφορικά).


Περιμένω σχόλια και παρατηρήσεις και είμαι εδώ,


για να συζητήσουμε ότι θελήσετε.


Μετά τιμής


Περικλής


ΥΓ. Μεγάλο ευχαριστώ στην Κα Πασχαλία Τραυλού,


την Κα Τέσσυ Μπάιλα και , φυσικά, την εκδότρια μου


Αλεξία Κιουρτσίδου.

8 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΠΕΡΙΚΛΗ ΜΟΥ!
    ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΟΥ ΒΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ!!!!
    ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΗΔΗ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΧΩΡΟ!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ, Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ , ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
    Η Κα ΑΛΕΞΙΑ ΚΙΟΥΡΤΣΙΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΤΗΣ "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ".
    ΕΚΔΟΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο Κος ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΙΜΠΡΑΝΤΗΣ.
    ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ
    ΠΕΡΙΚΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περικλή μου, ναναι καλοτάξιδο το βιβλίο σου και ευλογημένο, απο τη Μεγαλόχαρη της Τήνου.
    "Άμα χαράζει στο Αιγαίο
    είναι όμορφα σου λέω..."
    Καλά να περνάς πάντα
    Σμαραγδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οταν είχα διαβάσει την ΤΟDORA, θυμάσαι τότε στης Λένας, είχα συγκλονιστεί! Οχι μόνο για την ιστορία, αλλά και για το δείγμα γραφής που μας έδινες. Πέρασε καιρός από τότε, αλλά ευτυχώς σε μπολιάσαμε και τώρα μπορούμε να έχουμε αριστουργήματα να κοσμούν τις βιβλιοθήκες μας. Μπράβο ξανά Περικλή μου και εύχομαι να μας κρατάς συντροφιά για πολλά χρόνια. Καλοτάξιδο μέσα από την καρδιά μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να πω και εγώ μια καλησπέρα και να ευχηθώ να είναι καλοτάξιδα τα βιβλία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περικλή, πριν από λίγο ολοκλήρωσα το "Δέρμα που γνώρισε το αλάτι". Τι να πώ; Δεν βρίσκω λόγια. Η λέξη "συγχαρητήρια" είναι πολύ λίγη. Νασαι πάντα καλά, καλοτάξιδο το σκαρί σου.
    Όσο για την ποιητική συλλογή? Ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει...μάλιστα κάποια από τα ποιήματα της "Ερωτικής Αστροφεγγιάς" θα τα χρησιμοποιήσω ως παράλληλα κείμενα στο Μάθημα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο Λύκειο που διδάσκω (Εκκλησιαστικό Τήνου).
    Και πάλι ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ.
    Σμαραγδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλοτάξιδο, Περικλή και θερμά συγχαρητήρια! Εξαιρετικές δουλειές τόσο η συνεργασία με την Τέσυ όσο και Το δέρμα που γνώρισε το αλάτι. Τα τρία διηγήματα πραγματικά με εντυπωσίασαν! Να είσαι καλά και περιμένουμε τη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περικλή μου καλησπέρα! Δυστυχώς χάλασε το κινητό μου και έχασα εδώ και μέρες όλες τις επαφές που είχα αποθηκευμένες και έτσι σου στέλνω εδώ. Το βιβλίο σου αύριο θα είναι στα χέρια μου και θα κοσμήσει τη βιβλιοθήκη μου και σε λίγο καιρό και την καρδιά μου (είμαι σίγουρος). Αρχές Ίουνίου πρώτα ο Θεός θα το ξεκινήσω. Ελπίζω να είσαι καλά. Εύχομαι να τα πούμε σύντομα!
    Άρης Αποστολάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή